14 Mayıs 2011 Cumartesi

Erkeklerin Şifreleri


“-Sizi daha önce bir yerde görmüş müydüm?...”
(...Hayatım seyahatle geçer de)
...
“-Ben romantik bir adamım...”
(...Ben fakir bir adamım)
...
“-Sana ihtiyacım var...”
(...Bana yemek yapacak biri lazım)
...
“-Ben diğer erkeklerden farklıyım...”
(...Ben biraz dengesiz biriyim)
...
“-Sen ilgi duyduğum tek insansın”
(...Beni reddeden tek insan sensin)
...
“-Seni daha yakından tanımak istiyorum...”
(...Askerliğimi yaptım, işim de var, eee)
...
“-Beni ne kadar seviyorsun?...”
(...Benimle çileli bir hayatı kaldırabilir misin)
...
“-Ben seni sonra ararım...”
(...Kendini benden soğutmaya başla)
...
“-İyi bir insansın... Arkadaş kalalım...”
(...Hafta sonu kız istemeye gidiyoruz)

................................................................................................

-Sanki seni yıllardır tanıyor gibiyim...
-Ben aslında ilk tanıştığımızdan beri senden hoşlanıyordum...
-Hem zekâ hem güzellik, aynı vücutta bir araya gelmiş...
-Eğer ben bir kızdan ayrılırsam bir daha hayatta aramam...
-Seni üzerim diye korkuyorum...
-Daha önce hiç böyle olmamıştım. Sanırım buna aşk diyorlar...
-Fotoğraflarda çok güzel çıkıyorsundur sen, çok belirgin yüz hatların var...
-İnsanlara hiç güvenmiyorum artık, çok canım yandı geçmişte...
-Hayatımda sana hiç yalan söylemedim...
-Şu makyajı hiç sevmiyorum ne o öyle badana boya gibi...
-Artık senden başka hiçbir kızı güzel bulmuyorum...
-Haa o kız mı?... Bi arkadaşım, 3 yıldır konuşmuyorum...
-Otobüsün lastiği patladı gelirken ondan biraz geç kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder