19 Şubat 2011 Cumartesi

OLMAZ OLMAZ DEME, OLMAZ OLMAZ!


OLMAZ OLMAZ DEME, OLMAZ OLMAZ! "SİYASETTE 24 SAAT ÇOK UZUN BİR ZAMANDIR!"

Hatırlayanlar bu filmin sonunu az çok tahmin etmelerine rağmen, aradan geçen çeyrek yüzyılda değişen pek çok faktörün varlığını da dikkate alarak durumu, "Du bakali, ne olcek?" diye gözleyen sessiz çoğunluk, bu fıkrayı aklınızdan çıkarmayın!!

Fıkra bu ya, yaşlı bir adamın genç bir karısı varmış. Çok kıskanç olan dindar koca karısını bir yere bırakmazmış. Bir gün karısı sinemada Hazreti .......'in hayatını anlatan bir film olduğunu ve ona gitmek istediğini söylemiş. Adam mecburen izin vermiş ama iyice örtünmesini ve hiçbir yere takılmadan sinemadan hemen eve dönmesini sıkı sıkı tembih etmiş. Ertesi gün kadın sinemaya gitmiş ve dönmüş. Akşam kocası sormuş, ee ne oldu, anlat bakalım.
Kadın başlamış anlatmaya. İyice sarınıp sarmalandım ve evden çıktım. Bir de ne göreyim, adamın biri bizim kapının önünde duruyor. "Ee", demiş adam, "du bakali, ne olcek?" Sinemaya gitmek için yola koyuldum, adam da peşimden gelmesin mi? "Ee, du bakali, ne olcek?" Bilet alıp içeri girdim, biraz sonra ne göreyim, adam da gelip yanıma oturmaz mı? "Ee, du bakali, ne olcek?"
Film bitti, sinemadan çıkıp eve doğru yürümeye başladım. Adam da ardım sıra gelmez mi? "Ee, du bakali, ne olcek?" Kapıyı açıp içeri girdim, adam da içeri girmez mi? "Ee, du bakali, ne olcek?" Yatak odasına gidip soyundum, adam da soyunmaya başlamaz mı? Yaşlı koca iyice heyecanlanmış, "Ee, du bakali, ne olcek?" Yatağa girdim, adam da girmez mi? Yaşlı koca yine "Ee, du bakali, ne
olcek?" deyince kadın artık dayanamamış, patlamış; "Ee, yeter be adam" demiş,"artık bundan sonra da ne olacağını bilmiyor musun?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder