29 Ocak 2011 Cumartesi

ASLA UÇAMAZDIK!!!!


ASLA UÇAMAZDIK!!!!

Bir gün, bir kozada küçük bir delik açıldı ve bir kadın, bedenini bu küçücük delikten çıkarmaya çalışan kelebeği saatlerce seyretti. Sonra, kelebek sanki daha fazla ilerlemek istemiyormuş gibi durdu. Sanki ilerleyebileceği kadar ilerlemişti ve artik daha fazla ilerleyemiyordu.
Ve kadın, kelebeğe yardım etmeye karar verdi. Eline bir makas aldı ve kozayı keserek deliği büyüttü.
Kelebek kolayca dışarı çıktı. Fakat bedeni kocaman, kanatları kuru ve buruşuktu.
Kadın, kelebeği izlemeye devam etti, çünkü zamanla kanatlarının büyüyüp bedenini taşıyabilecek kadar genişleyebileceğini umut ediyordu.
Fakat bu olmadı!
Gerçekte, kelebek ömrünün geri kalanını o kocaman bedeni ve kuru, buruşuk kanatları ile etrafta sürünerek geçirdi. Uçmayı hiç başaramadı.
Kadınıın bu aceleci iyiliği içinde anlayamadığı, bu kısıtlayıcı kozanın ve kelebeğin o küçücük delikten dışarı çıkmak için verdiği mücadelenin, kelebek için gerekli olduğuydu, çünkü bu, Tanrı'nın yaşam sıvısının kelebeğin bedeninden kanatlarına doğru akmasını sağlamak için bulduğu yoldu, böylece kelebek kozadan kurtulduğu anda uçmaya hazır olabilecekti.

Bazen mücadeleler, hayatımızda tam olarak gerek duyduğumuz şeylerdir. Eğer Tanrı, hayatımıza hiçbir engelle karsılaşmadan devam etmemize izin verseydi yarım kalırdık. Şimdi ve daha sonra olabileceğimiz kadar güçlü olmazdık...

Asla uçamazdık!
“Güç” istedim...
Ve Tanrı, beni güçlü yapmak için karşıma “Zorluklar” çıkardı.
“Bilgelik” istedim...
Ve Tanrı bana çözmek için “Sorunlar” verdi.
“Zenginlik” istedim...
Ve Tanrı çalışmak için bana “Beyin ve Akıl” verdi.
“Cesaret” istedim...
Ve Tanrı üstesinden gelmem için bana “Tehlike” verdi.
“Sevgi” istedim...
Ve Tanrı yardım etmem için “Sorunlu” insanlar verdi.
"İyilik" istedim...
Ve Tanrı bana “Fırsatlar” verdi.
İstediğim hiçbir şeyi elde etmedim AMA ihtiyacım olan her şeyi elde ettim!

Denemekten, çabalamaktan yorulup cesaretin kırıldığında, bil ki...
TANRI ne kadar uğraştığını görüyor
Kalbin taş kesilecek kadar ağladığında, bil ki...
TANRI döktüğün gözyaşlarını sayıyor
Hayatın durduğunu, zamanın aleyhine işlediğini düşündüğünde, bil ki...
TANRI seni izliyor
Hayallerin yıkılmış, umudun kalmamış ve kendi kendine neden böyle olduğunu soruyorsan, bil ki...
TANRI cevabını biliyor
Hiç neden yokken içinde tuhaf bir huzur hissettiğinde, bil ki...
TANRI sana fisıldıyor...
Butun işlerin yolunda gidiyor ve teşekkür etmek için her an bir nedenin daha oluyorsa, bil ki...
TANRI seni kolluyor.
Butun kalbinle dilediğin şey sonunda gerçek olduysa, bil ki..
TANRI sana gülümsüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder